:: I love what I see through lenses ::

By: wirda rasid

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  >  >>]    [Archive]
Friday, 9-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
handphone..telefon tangan..handset..set tangan?

2G
3G
4G
View all 4 photos...


Location :: Real Arowana
Date :: September 2005


bila xde keje nak buat..my hobby is snap picha.. tapi memandangkan takde ape yg nak disnap.. maka dgn itu hp ku menjadi model secara paksaan di samping nak menayang hp yg baru tapi tak brapa baru sgt tu..hihii


Tuesday, 6-Sep-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
flower SE1.0

bunga selasih kot..;p
alamanda..
ermm??


Location :: Kampung Bluecar, Kedah
Date :: July or August 2005

ini bunga~~ sebut btol2...buungaaaa~!!! pandainye!


Saturday, 20-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
sure heboh..sure hemoh2...

me-azlina ridzuan
me-intan suraya
me-aidiel
View all 12 photos...
Event :: TV3 Sure Heboh
Location :: Stadium PISA, Penang
Date :: 20 August 2005


sure heboh di PISA, Penang.. dpt snap ngan 3 personaliti je.. yg lain tu kan duta2 produk..so nak kena beli laa plak brg2 tuh baru leh dekat ngan dorang..takpe laa.. snap dr jauh dah ler... hehehe ermm time aku pi tuh tgh hari so xde laa ramai sgt.. sape nak jln tgh2 rembang tuh sgt.. aku je.. hehehe.. tapi start 5 pm dah sesak laa sbb ade konsert mlm tuh.. aku balik laa sbb xlarat nak stay..


Monday, 15-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
sol (ep.2)

 
 
 
View all 5 photos...


Location :: Lebuhraya PLUS
Date :: August 2005


bertemu lagi di episod kedua siri sol... tapi episod kali nih takde laa silau sgt..


Saturday, 13-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
haze..hazelnut..hazeline snow..;p

 
 
 
View all 9 photos...
Location :: Penang
Date :: 13 August 2005


jerebu kat penang plak...tapi rasanya xde laa seteruk kat kl nun..sebbaik laa kejap je...


[<<  <  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  [15]  16  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net